Опис
Масло МС-8п по ОСТ 38.01163-78 для газотурбінних двигунів дозвукових і надзвукових літаків, у яких температура масла на виході з двигуна не більше 150 ° С.
Область застосування
Масло МС-8п найбільш широко застосовується масло на нафтовій основі з комплексом високоефективних присадок. Проводять з західно-сибірських і суміші західно-сибірських і приуральских нафт. Масло МС-8п використовують в складі маслосмесей з авіаційним маслом МС-20 (в співвідношенні 25:75, 50:50 і 75:25) в турбогвинтових двигунах, а також для консервації маслосистем авіаційних двигунів. Застосовують в корабельних газотурбінних установках і в газоперекачувальних агрегатах.
Масло МС-8п розроблено замість масел МК 8 і МК-8п, воно значно перевершує їх по ряду експлуатаційних показників, зокрема, по в’язкості при низьких температурах, термоокислительной стабільності, ресурсу роботи.
Технічні характеристики
| Найменування показника | Норма |
| В’язкість кінематична, мм2 /с (сСт): | |
| при 50 ° С, не менше | 8,0 |
| при мінус 40 ° С, не більше | 4000 |
| Температура спалаху у відкритому тиглі, ° С, не нижче | 145 |
| Температура застигання, ° С, не вище | -55 |
| Термоокислительная стабільність при 150 ° С протягом 50 годин: | |
| а) в’язкість кінематична при 50 ° С після окислення, сСт, не більше | 10 |
| б) в’язкість кінематична при мінус 40 ° С після окислення, сСт, не більше | 5500 |
| в) кислотне число після окислення, мг КОН на 1 г масла, не більше | 0,7 |
| г) масова частка осаду після окислення,%, не більше | 0,15 |
| д) корозія на пластинах після окислення, мг /см2, не більше: | |
| сталь ШХ-15 по ГОСТ 801-60 | відсутність |
| мідь М1 або М2 по ГОСТ 859-66 | ± 0,2 |
| алюмінієвий сплав АК-4 по ГОСТ 4784-74 | відсутність |
| Гарантійний термін зберігання | 5 років |
Додаткова інформація
| Способ_упаковки | |
|---|---|
| Страна | |
| Тип | |
| призначення | |
| Агрегатний стан | |
| Вид (технологія виробництва) | |
| Упаковка |




