Опис
Масло К-17 виготовляють з суміші авіаційного МС-20 і трансформаторного Т-1500 масел з додаванням петролатуму окисленого, каучуку СКБ-45 і композиції присадок.
Область застосування
масло К-17 застосовують для довготривалої (5 років і більше) консервації виробів, в тому числі запасних частин з чорних і кольорових металів, що зберігаються без безпосереднього впливу кліматичних факторів. Двигуни внутрішнього згоряння консервують без розбирання: зливають штатний масло, відключають фільтри, прокачують масло К-17, надлишки масла видаляють. Для введення двигуна в експлуатацію досить залити його штатним маслом. Консервацію запасних частин здійснюють багаторазовим зануренням їх у ванну з маслом або розтиранням масла пензлем по поверхні деталі. Крім того, масло К-17 можна використовувати як присадку до високосірчисту газотурбінним палив (0,002% на паливо). При цьому значно знижується корозія паливної апаратури двигунів і підвищується міжремонтний період їх роботи.
Технічні характеристики
| Найменування показника | Норма |
|---|---|
| Зовнішній вигляд | масляниста рідина темно-коричневого кольору |
| В’язкість кінематична при 100 ° С, мм 2 /с | 15,5 – 21,0 |
| Захисні властивості | Витримує |
| Температура застигання, ° С, не вище | Мінус 22 |
| Масова частка вільних органічних кислот,%, не більше | 0,40 |
| Масова частка вільного лугу в перерахунку на NaOH,%, не більше | 0,05 |
| Масова частка механічних домішок,%, не більше | 0,07 |
| Вміст води | Відсутність |
| Зольність,% | 1,35 – 2,40 |
Гарантійний термін зберігання в тарі виготовлювача – 5 років.
Додаткова інформація
| Страна | |
|---|---|
| призначення | |
| Агрегатний стан | |
| Вид (технологія виробництва) |




